תכנון אסטרטגי ומתודולוגי

כיצד אפשר לקדם תהליכים מורכבים כמו תכניות אסטרטגיות או תכניות אב להתחדשות עירונית,  באופן שיאפשר מימוש ויישרת את כלל בעלי העניין?

אנחנו במודוס יודעים לגבש אסטרטגיה מוסכמת הרותמת את השותפים לפעולה. כזו המבוססת על מידע רלוונטי, יוצרת תמונת עתיד ברורה וכיווני פעולה מוסכמים.

הניסיון מלמד שמרבית השינויים שאנחנו מבקשים להוביל, המטרות והתכניות שאנו רוצים לממש – תלויים באנשים אחרים. רבים טוענים שכדי להגיע לתוצאות, חייבים אסטרטגיה. חשוב עוד יותר לגבש אסטרטגיה הרותמת את השותפים לפעולה. אסטרטגיה המבוססת על מידע רלוונטי, תמונת עתיד ברורה וכיווני פעולה מוסכמים.

אנחנו מייעצים למשרדי ממשלה, רשויות מקומיות ולארגונים ומלווים אותם בתהליכי גיבוש אסטרטגיות חכמות, כאלו היודעות להטמיע INPUT של מגוון בעלי עניין רלוונטיים ולרתום אותם ליישום. זאת באמצעות כלים חדשניים של דיאלוג ובניית הסכמות. התוצר הסופי נוצר יחד, כל בעלי העניין הרלוונטיים רתומים, ההתנגדויות טופלו והדרך ליישום סלולה.

מה שלמדנו לאורך השנים הוא שיש מעט מאוד בעיות שאנשים לא יכולים לפתור, אם הם פועלים יחד.

תובנה אופטימית זו מסייעת לנו לצלוח גם אשדות סוערים ולהוביל לכל יעד באפקטיביות.

מגוון שירותי אסטרטגיה,

אלו ישרתו את המטרות שלכם?

תכניות אב ומדיניות
תכנית אסטרטגית (אב) היא מפת הדרכים להובלת שינוי. קשה מאוד להוביל שינוי בסוגיות מרוכבות ללא מנהיגות, רתימה של שותפים רלוונטיים ויצירת אחריות ומחויבות לשינוי.

אסטרטגיה עירונית
רוב אוכלוסיית העולם גרה בערים, כך גם בישראל. עיר היא מציאות מורכבת, כך גם העירייה – מנהלים רבים, לכל אחד מהם תפיסה עצמאית, נתונים שונים ודעה אחרת על דרכי הפעולה הנכונות. כיצד רותמים את כל מי שצריך לעבוד יחד בכיוון מוסכם?

אסטרטגיות לקיימות
ארגונים ומוסדות מודעים יותר לנושא הקיימות ועל כן פועלים כדי לעשות את מה שהם עושים באופן מקיים יותר. אתם מאמינים בניהול מקיים או רוצים לקדם קיימות עירונית? מבינים שחשוב לרתום את מי שחשוב יחד לתכנית מסוכמת?

ייעוץ מתודולוגי לתהליכי תכנון 
תכנון הוא קודם כל תהליך. מהי המתודה המתאימה ביותר להובלת תהליך תכנוני אפקטיבי? מודוס מתמחה בייעוץ מתודולוגי לתהליכי תכנון מורכבים. תהליך ברור רותם את כלל היועצים, יוצר אפשרות לסינרגיה בין התוצרים, מדייק את הרזולוציה ובעיקר יוצר ערך מוסף. מתודה ברורה עוזרת לרתום את בעלי העניין הרלוונטי המבינים בכל שלב מה עושים ומה יוצא מזה.

עכשיו כששמעתם על מודוס, זה הזמן להתמקד בארגון שלכם: איזה שינוי אתם מתכננים? מה החזון שלכם לשנים הבאות? נשמח לשמוע ולצאת למסע.

דילוג לתוכן