שותפיות רב מגזריות

שיתוף פעולה רב מגזרי נשמע טוב, לא? לפעמים זה נראה יותר כמו מגדל בבל. ארגון עסקי יושב יחד עם עמותה, עם נציג רשות מקומית ומשרד ממשלתי. כל אחד מדבר שפה אחרת, פועל בתרבות ארגונית אחרת ובאופן מפתיע חושב שהצדק איתו.

מאידך, סוגיות רבות עמן אנחנו מתמודדים הן מורכבות ודווקא מגזרים שונים מחזיקים מפתחות שונים לפתרון הבעיות. שיתופי פעולה כאלו הם בדיוק מה שנדרש כדי ליצור יחד משהו אמיתי וחדשני. משהו שעובד.

תארו לכם חקלאים, תושבים, אנשי סביבה ורשויות יושבים יחד ובונים אסטרטגיה לניהול משותף של טבע חקלאות ואדם (קישור לשותפות). תארו לכם את שטראוס יושבת יחד עם רפתנים וארגוני סביבה או את קוקה קולה מדברת עם גרינפיס.

מודוס מתמחה בניהול ממשקים מורכבים כאלו. היועצים שלנו טיילו בעולמות מגוונים במשך שנים ולמדו "לתרגם" את השפות והתרבויות השונות. ליצור את ה"קסם" הזה שמחבר אנשים ומאפשר להם לעבוד יחד, לקחת אחריות ולפתור את הבעיות המורכבות ביותר. זאת במקום לעבוד אחד נגד השני ולנסות להוכיח כל הזמן מי אשם ומי צודק. בעשור האחרון אנחנו מובילים פורומים לדיאלוג רב מגזרי עבור ארגונים ותאגידים גדולים, מייעצים לאשכולות אזוריים וצוברים ניסיון יקר מפז בעבודה מורכבת זו.

עכשיו כששמעתם על מודוס, זה הזמן להתמקד בארגון שלכם: איזה שינוי אתם מתכננים? מה החזון שלכם לשנים הבאות? נשמח לשמוע ולצאת למסע.

דילוג לתוכן